Strona 3 z 4
: 2009-12-22, 13:34
autor: slow
1.Dzień Świra
2.Kochankowie mojej mamy
3.Wszystko co kocham
: 2010-01-31, 22:33
autor: niepokorna
-zielona mila
-wywiad z wampirem
-dirty dancing - oglądałam to już tyle razy, że sama się dziwie, że mi się jeszcze nie znudziło
: 2010-03-11, 01:48
autor: kobo
Mój ostatni top to: Purpurowe rzeki, Klucz do koszmaru, Wróg publiczny. Super filmy, z napięciem.
: 2010-03-11, 22:33
autor: Cheery
1. Zielona Mila
2. Forrest Gump
3. Dzień Świra
: 2010-06-05, 20:07
autor: Morfeusz
"Podziemny krąg"
"Avatar"
"Piękny umysł"
: 2010-06-09, 19:07
autor: selene
Piękny umysł, Requiem dla snu i może... Hm, trzecie miejsce nie obsadzone. Kup teraz? Kto nigdy nie żył? Nie wiem O_o .
: 2010-07-20, 18:01
autor: kakaowa177
Wyznania gejszy
hooligans ;D
a trzeci ? Jak narazie są 2
: 2010-07-20, 21:37
autor: Pivo
1. Miasto Boga
2. Labirynt fauna
3. Nie mam chyba
: 2010-07-24, 16:45
autor: selene
Na trzecie wpada "Pan od muzyki".
: 2010-10-05, 20:25
autor: WeźWyluzuj
Pianista
Skazany na shawshenk
zielona mila
: 2010-10-06, 23:35
autor: Kanonimka
Szkoła Uczuć, Piękny umysł, Zielona Mila.
: 2010-10-15, 04:03
autor: HaH
1. Wszystko za życie
Film jest świetny - utwory należą do moich ulubionych, zdjęcia mistrzowskie. Historia na tyle przyciągająca, że i książkę przeczytałem 2 razy (filmy nie liczę). No i się stałem takim fanem tego dzieła
2. Idź i patrz
Najlepszy z filmów wojennych, jak żaden ukazuje okrucieństwo wojny. Realizacja mistrzowska, choć czuć propagandę rosyjską, Niemców przecież nienawidzili
3. Taki dylemat, wstawić Misję, pierwszą część Władcy Pierścieni, Jabłko Adama czy Żywot Briana. Ale niech będzie, Władca wygrywa
: 2010-10-15, 09:39
autor: Moqueur
Zielona mila
Step Up 3D
Street Dance 3D
: 2010-10-15, 09:45
autor: Hefalumpa Jestem
Zielona Mila
Forrest Gump
21
: 2010-10-15, 10:50
autor: Ziou
1.Zmierzch
2.Księżyc w nowiu
3. Zaćmienie <3.
Hahaa, żart
Tak poważnie:
1.Skazani na Shawshank
2. Edward nożycoręki
3. Wywiad z wampirem