Witam.
Planuję rozpocząć pracę w call center na infolinii. Moim celem jest polepszenie swoich umiejętności handlowych, ponieważ w przyszłości chcę zostać handlowcem.
Czy moglibyście opisać swoje doświadczenia, które mogą mi się przydać? Stosowaliście jakieś triki sprzedażowe żeby polepszyć swoje wyniki? Nie ukrywam – każda pomoc będzie dla mnie przydatna.
Zastanawiam się też nad kupnem książek dotyczących sprzedaży telefonicznej.
Kolejna sprawa – jakie call center wybrać? Chodzi mi oto czym się kierować podczas wyboru miejsca pracy. Dodam, że jestem z Wrocławia i tutaj jest dużo takich firm. Ostatnio znalazłem bardzo ciekawą ofertę w call center IPT - http://iptcc.pl/praca-call-center/. Co o tym sądzicie?
pompy abs, abs pump
wiercenie studni
Rozpoczęcie pracy w call center – porady
Rozpoczęcie pracy w call center – porady
Dobre firmy charakteryzują się szybkością działania i dobrą obsługą klienta - wystarczy spojrzeć na druk na szkle