Mnie trochę ten kolor dobija. Jest taki chłodny. Jakaś ładna zieleń albo coś w tym stylu. Tak wiosennie, nadziejnie i świeżo. Niebieski jest taki ponury.
Destroy, myślimy nad zmianą. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje. Dlatego jeżeli ktoś ma pomysł i chce banner wykonać - niech się kontaktuje . Ruth, niebieski w sumie towarzyszy nam od zawsze. Osobiście [to tylko moje zdanie] nie wyobrażam sobie tej zmiany. Tak jakoś... Niewygadaniowo by było.
Ja proponowałabym zmianę 'progów postowych'. W sensie podniosłabym ilosc postów potrzebnych do danych 'procentów'. Forum jest na tyle rozwinięte, że obecne progi wydają się bardzo łagodne.
Reklama na pojazdach tramwajowych jest postrzegana przez wszystkich użytkowników dróg bez ograniczeń. Często linia tramwajowa dzieli pasy ruchu jak szeroka centralna wyspa. Tutaj pośrodku porusza się bez przeszkód w godzinach szczytu. A jeśli tramwaj nie jedzie na osobnym środkowym pasie, reszta ruchu musi poczekać. Ze względu na szczególną uwagę, jaką przywiązuje się do tramwaju, reklama na tramwajach jest również aktywnie postrzegana. Dlatego tramwaj przyciąga wzrok w ruchu drogowym. <a href="https://atjg.com.pl/articles/48/reklama-w-tramwajach.php">reklama w tramwaju</a> należy do najciekawszych ze względu na dotarcie do klienta kampanii reklamowych
<a href="https://atjg.com.pl/articles/48/reklama-w-tramwajach.php">reklama w komunikacji miejskiej</a>