pompy abs, abs pump

wiercenie studni

Prezent dla chłopaka na rocznicę....

Każdy z nas walczy z problemami. Razem zawsze łatwiej je pokonać.
Awatar użytkownika
diamond_girl
-#
-#
Posty: 224
Rejestracja: 2009-10-01, 12:18

Prezent dla chłopaka na rocznicę....

Post autor: diamond_girl »

Witam, mam dylemat i z tego powodu chciałam zaczerpnąć waszej porady, opinii.

Nie długo bo na początku sierpnia ja i mój chłopak będziemy obchodzić 2 rocznicę bycia ze sobą. I z tego powodu chciałam kupić mu jakiś prezent. Zbyt dużo pieniędzy nie mam - 80zł. Zastanawiałam się nad bransoletką srebrną bo to takie symboliczne no i wogole. Ale to jest facet i tu zaczyna się problem bo wydaje mi sie ze choc jest romantykiem itp to wolałby coś co mu się przyda, co mu potrzebne.
Wcześniej chciałam mu kupić rękawice bokserskie ale dałam sobie spokój bo po 1 nie znam się na tym, po 2 mieszkam w małej miejscowości i musiałabym zamawiać przez internet, co byłoby dodatkowym utrudnieniem no i nie mam tyle pieniedzy.. Z przesyłką kosztowało by mnie to ze 120 zł minimum jeśli nie chciałabym kupić badziewia.
Jest jeszcze jedna opcja i tu właśnie się zastanawiam. On jest wędkarzem ;)) i byliśmy parę dni temu w wędkarskim no i mówił ze chce sobie kupić podbierak na ryby, ze bardzo by mu sie przydał itp itd no i tam byly takie w cenie 55 zł, podobały mu się. I mam wrażenie że bradziej byłby zadowolony z tego niż z tej bransoletki, a z drugiej strony taki prezent nie pasuje mi do okazji... Co sądzicie? Kupić mu to cuś tam na ryby i ewentualnie coś dokupić tańszego co bardziej sie na tą okazję nadaje czy bransoletkę...? Bo sama nie wiem. Byłabym bardzo wdzięczna jakbyście mi coś doradzili :)) z góry dziękuje ;**
Awatar użytkownika
redi_gyal
-#
-#
Posty: 2557
Rejestracja: 2009-07-08, 18:23

Post autor: redi_gyal »

Prezenty na rocznicę wcale nie są potrzebne ( moim zdaniem :P )