pompy abs, abs pump

wiercenie studni

Sesja.

Zajmujesz się grafiką profesjonalnie lub amatorsko? W tym dziale możesz podzielić się z nami swoimi doświadczeniami.
Ewelina155
VIP
VIP
Posty: 1
Rejestracja: 2009-07-21, 18:07

Sesja.

Post autor: Ewelina155 »

Hejka.
Od rana szukam jakichs pomyslow na ciekawa sesje zdjeciowa ale niestety jeszcze nic nie przypadlo mi do gustu.
Nie wiem dokladnie jaki bedzie termin ale musze sie pospieszyc.
Wizazystke sobie juz zamowilam tylko ciekawe czy bedzie miec czas w ten dzien.
Zalezalo by mi jeszcze na jakichs propozycjach jak sie ubrac, jaki ma byc styl.
Mam 15 lat i jestem calkowita amatorka i chce dobrze wykorzystac ta szanse na profesjonalna sesje, wiec bede wdzieczna za jakies propozycje,rady

Sprecyzowałam nazwę tematu ;)/Niki
Ostatnio zmieniony 2009-07-21, 18:16 przez Ewelina155, łącznie zmieniany 1 raz.
Yui
VIP
VIP
Posty: 20
Rejestracja: 2010-07-19, 18:43

Post autor: Yui »

Hmm...
Może w polu?
Sesja z kolorami tęczy?
Dziewczyna mogłaby być pomalowana na wiele kolorów, fikuśnie ubrana z kolorowymi balonikamy cz parasolką :>
Awatar użytkownika
psychiczna
-#
-#
Posty: 4334
Rejestracja: 2009-05-30, 18:08

Post autor: psychiczna »

Może sesja z owocami. Kobieta, która je np. winogrono. A wszystko robi tak zmysłowo.
Poza tym ciekawie prezentuje się kobieta z lampką wina i męska białą koszula na sobie. :roll:
A i polecam zajrzeć na digart i deviantart. Kopalnia pomysłów.
Awatar użytkownika
agg
-#
-#
Posty: 6707
Rejestracja: 2009-06-23, 12:12
Lokalizacja: Śrem

Post autor: agg »

hm, jeżeli masz wizażystkę to wzięłabym pod uwagę jakiś makijaż troszkę mocniejszy, letnie, ciepłe kolory, ale żeby nie było jakiejś mocnej tapety, wszystko z umiarem.
Jeżeli makijaż będzie bardziej wyrazisty to strój powinien być raczej skromny. Nie jestem ekspertem, ale tak mi się wydaje. Może jakaś sukienka? Biała powiewna czy cos takiego?
Co do samej sesji to poprzeglądaj różne gazety, może inne sesje na maxmodels.pl ?