pompy abs, abs pump

wiercenie studni

Kocie rasy

Jeśli lubisz rozmawiać o zwierzętach to jest odpowiednie miejsce dla Ciebie.
Awatar użytkownika
selene
-#
-#
Posty: 5563
Rejestracja: 2009-08-19, 15:59
Lokalizacja: ...over the moon?

Kocie rasy

Post autor: selene »

Jest temat o psich, to i możemy pogadać o kocich.
Macie jakieś ulubione?

Jeśli chodzi o mnie przepadam za:

1. Brytyjczykami
Obrazek
Obrazek

2. Norweskimi leśnymi
Obrazek
Obrazek

3. Syberyjskimi
Obrazek
Obrazek

Chociaż każda rasa ma w sobie coś pięknego.
Awatar użytkownika
psychiczna
-#
-#
Posty: 4334
Rejestracja: 2009-05-30, 18:08

Post autor: psychiczna »

Nie znam się na rasach kotów. Jedyne co mogę powiedzieć to nie podobają mi się takie bez sierści.
Awatar użytkownika
Rose
-#
-#
Posty: 6474
Rejestracja: 2009-05-21, 16:34

Post autor: Rose »

Syjamskie mi się nie podobają. Nie lubię kotów z krótką sierścią.
Na rasach zbytnio się nie znam...

Obrazek
Takie pospolite najlepsze...Ja chce kota !
Awatar użytkownika
selene
-#
-#
Posty: 5563
Rejestracja: 2009-08-19, 15:59
Lokalizacja: ...over the moon?

Post autor: selene »

[img]http://www.orientalny_dlugowlosy.koty.tasdj.pl/UserFiles/Image/orientalny.jpg[/img]
Obrazek

Ale coś jest w tej jego posturze.
Naprawdę się Wam takie nie podobają ;p?
Awatar użytkownika
Rose
-#
-#
Posty: 6474
Rejestracja: 2009-05-21, 16:34

Post autor: Rose »

selene pisze:Naprawdę się Wam takie nie podobają ;p?
Przepraszam, ale są okropne. Nie pogłaskałabym takiego kota...
Ale każdy ma inne gusta i upodobania ;]
Awatar użytkownika
Destroy
-#
-#
Posty: 5060
Rejestracja: 2009-06-19, 16:26
Lokalizacja: wiesz?

Post autor: Destroy »

Norweskie leśne i syberyjskie sa piękne!

Ale na przykład Sfinks:
Obrazek

Moim zdanem jest okropny ;/


Selene, mam pytanie. Ten drugi kotek krótkowłosy to nie ma przypadkiem długowłosej odmiany? :
Obrazek

jeśli tak to ta długowłosa moim zdaniem jest piękniejsza :mrgreen:
Awatar użytkownika
selene
-#
-#
Posty: 5563
Rejestracja: 2009-08-19, 15:59