pompy abs, abs pump

wiercenie studni

Format

Hardware - wszystko co dotyczy sprzętu komputerowego.
Awatar użytkownika
kashmira
-#
-#
Posty: 2459
Rejestracja: 2008-12-15, 18:59

Format

Post autor: kashmira »

Czy wasze komputery/laptopy często wymagają zrobienia formata? Jeśli tak to umiecie sami to zrobić czy oddaję go komuś to na tym się zna? Robicie to na oryginalny oprogramowaniach czy raczej nie?
Awatar użytkownika
selene
-#
-#
Posty: 5563
Rejestracja: 2009-08-19, 15:59
Lokalizacja: ...over the moon?

Post autor: selene »

Jeszcze nigdy nie formatowałam swojego Peceta ;p. Myślę, że jeśli odpowiednio się o niego dba formaty naprawdę nie są koniecznie. Chyba, że jakiś wirus czy inne cholerstwo. W związku z tym, że nie mam doświadczenia na pewno bałabym się za to brać. Wolałabym najpierw przyjrzeć się jak wygląda cała "operacja".
Awatar użytkownika
Empatia
Jr.Admin
Jr.Admin
Posty: 8868
Rejestracja: 2008-12-15, 22:20

Post autor: Empatia »

Nigdy nie robiłam sama, zresztą, mój najstarszy komputer wytrzymał bez formatu wiele lat. Aż sam umarł śmiercią naturalną ;p Laptopa w sumie chyba też nie był formatowany, za to Pc, o ile dobrze pamiętam, to tak. Od formatów mam kolegę ;p
M. pisze:Robicie to na oryginalnych oprogramowaniach czy raczej nie?
Zaskoczę, ale na oryginalnych : D
Awatar użytkownika
psychiczna
-#
-#
Posty: 4334
Rejestracja: 2009-05-30, 18:08

Post autor: psychiczna »

Nie robie tego samego. Mój laptop był już raz formatowany ze względu że złapałam jakiegoś wirusa.
Zaskoczę, ale na oryginalnych : D
Jesteśmy dwie ;D
Awatar użytkownika
Rose
-#
-#
Posty: 6474
Rejestracja: 2009-05-21, 16:34

Post autor: Rose »

Nigdy nie robiłam samodzielnie ani nie zleciłam nikomu. Mój komputer jeszcze chyba tego nie wymaga ^^
Awatar użytkownika
Icannotfly.
-#
-#
Posty: 1022
Rejestracja: 2010-05-16, 18:25
Lokalizacja: Stamtąd.

Post autor: Icannotfly. »