pompy abs, abs pump

wiercenie studni

CienSkrzydel

Jesteś nowy na forum? Przedstaw się! Wystarczy kilka słów.
Awatar użytkownika
CienSkrzydel
-#
-#
Posty: 25
Rejestracja: 2012-03-09, 10:24
Lokalizacja: Częstochowa

CienSkrzydel

Post autor: CienSkrzydel »

Witam

Na początku chciałabym się miło i serdecznie przywitać ze wszystkimi osobami znajdującymi się na tym czacie. Mam na imię Izabela i mam 22 lata.Mieszkam i studiuję administrację w Częstochowie.Co pragnę robić dalej? Pracować w Opiece społecznej.
Jestem dość specyficzną osobą, ponieważ straszna ze mnie śmieszka. Na szczęście mój śmiech zaraża innych i w ten sposób wprawiam wszystkich w dobry nastrój choć na chwilę.
Interesuję się psychologią, socjologią, pedagogiką, troszkę prawem, poezją, jazdą figurową na lodzie, żużlem(Mistrz , mistrz CKM),muzyką. Lubię bardzo czytać książki.Uwielbiam ich zapach i stan kiedy przewracam kolejną stronę, ten szelest kartek :D
Mam bardzo ciekawe hobby :D
Mianowicie mam manię na aforyzmy(mam ich troszkę w zeszycie) oraz czytam słownik języka polskiego, zapisuję ciekawe wyrażenia ;)
Reasumując napiszę , że jestem szaloną romantyczką :D

A tutaj coś smacznego na dobry początek :D

Obrazek
MoonLight_ONA97
VIP
VIP
Posty: 5
Rejestracja: 2012-03-09, 16:29

Post autor: MoonLight_ONA97 »

Miło mi Cię poznac Izabello. Masz bardzo duże wykształcenie i szerokie zainetesowania. :)
Awatar użytkownika
Tandetna
-#
-#
Posty: 1669
Rejestracja: 2009-02-05, 16:59
Lokalizacja: mam wiedzieć?

Post autor: Tandetna »

Cześć. Miło poznać.

Jakiej muzyki słuchasz?
Zarzucisz jakimś swoim aforyzmem? ;>
Masz jakiegoś ulubionego autora jeśli chodzi o książki?
Awatar użytkownika
CienSkrzydel
-#
-#
Posty: 25
Rejestracja: 2012-03-09, 10:24
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: CienSkrzydel »

Muzyki jakiej słucham? Powiem Wam, że wszystkiego po trochu. Oczywiście mam wiele ulubionych swoich wykonawców..Ostatnio mam fazę na Czesława Mozila, zresztą w sobotę jadę na koncert jego :D