pompy abs, abs pump

wiercenie studni

Jakiego zwierzaka lub gryzonia przygarnac?

Jeśli lubisz rozmawiać o zwierzętach to jest odpowiednie miejsce dla Ciebie.
adam78
VIP
VIP
Posty: 2
Rejestracja: 2014-10-31, 20:14

Jakiego zwierzaka lub gryzonia przygarnac?

Post autor: adam78 »

Witam. Doradzicie mi. Zastanawiam się nad sprawieniem sobie jakiegoś zwierzaka. Mam małe mieszkanie , dlatego nie bardzo mogę sprawić sobie dużego psa. Pies męczyłby się u mnie. Myślę też czy miałbym chęć dzień w dzień wyprowadzać go na spacer. Pomyślałem, że może lepiej kupić jakieś mniejsze zwierzątko. Nie znam się na tym i nie znam się czego wymagają zwierzęta. Nie bardzo się też znam jakie wyposażenie jest potrzebne. Z tego co wiem nawet jeśli kupowałbym rybki potrzebowałbym do tego całego wyposażenia. Nigdy nie miałem zwierzątka i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. W każdym sklepie zoologicznym chcą mi sprzedać różne zwierzaki, że nie ma z nimi problemu. Za to nikt nie poinformował nie, które są najłatwiejsze w hodowli. Czy wy macie w tej kwestii jakieś doswiadczenia. Nie chcę narażać zwierzaka na niepotrzebny stres. Nie chciałbym też się stresować, że nie wiem jak o niego dbać. Które zwierzęta są łatwe w utrzymaniu. Potrzebuję zwierzątko, by urozmaicić sobie życie. Czasami ludzie w takiej sytuacji kupują psa lub kota, ale czy warto? Zwierząt jest tak wiele, że nie mam pojęcia co wybrać. Pomożecie mi.
Każdy lubi zwierzęta. E-zwierzeta świat jest fantastyczny. Nie ważne czy jesteś psiara czy kociara <3 <3
Awatar użytkownika
wygadany87
-#
-#
Posty: 90
Rejestracja: 2012-08-20, 21:39

Post autor: wygadany87 »

To może pomyśl o jakiś królikach? To są świetne zwierzaki i bardzo łątwe w opiece. Tylko trzeba uważać, by nie poleciały gdzieś, bo koleżance raz wypadł przez balkon. Po prostu kup tego typu klatki dla królików i będzie spokój. Na pewno będziesz zadowolona z takich zwierzaków. Fajna jest też świnka morska, chociaż akurat ona jest dośc mała.
Jackos
VIP
VIP
Posty: 4